Vardag igen :)

God morgon :D
 
Idag återgår vi till det normala här hemma. Gumsan är alltså på dagis just nu =) Jag fick med beställningar från deras fotografering. Den ska vara inlämnad idag och eftersom det fanns två bilder att välja mellan svänger jag förbi gården innan jag åker för att hämta gumsan. Kent måste ju också få vara med och bestämma :P
 
Just nu sitter jag och smuttar på en smoothie - gott :) Jag är inte tillräckligt hungrig när vi äter frukost,men kan inte hålla mig fram till lunchen,så jag brukar ta mig något att äta/dricka på förmiddagen så jag klarar mig =D
 
Idag blir det nog inte särskilt mycket gjort under min egentid. Känner mig fortfarande inte helt hundra. Jag får passa på att slöa så jag orkar busa med gumsan när hon kommer hem :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0