Usch,fy och blä :(

Hej!
 
Det känns inte riktigt,som min dag idag :/
Gumsan har varvat mellan att vara en liten ängel och djävul enda sedan jag hämtade henne på dagis. Det började med att hon kom på att hon ville ha med sin tröja hem. Eftersom vi hunnit halvvägs till bilen sa jag att den kunde vara kvar tills i morgon (den brukar alltid vara kvar annars). Gumsan var inte alls nöjd med det svaret - hon grät och skrek. Jag fick bära henne till bilen där det behövdes ett x antal försök för att få henne att sitta någorlunda stilla så jag kunde sätta fast henne och åka.
 
Påvägen hem fick hon prata med pappa på mobilen för att hon skulle lugna ner sig. Först var det så synd om henne,men efter en stund gick det över och de pratade om allt möjligt. Gumsan har aldrig pratat i telefon så länge förut ;)
 
Förutom gumsans alla vredesutbrott har jag letat och letat efter en grej till bilen,som jag inte hittar. Den är till muttrarna (som är låsbara för att ingen ska kunna stjäla dem) på däckena. Vi behöver alltså den för att överhuvudtaget få av däckena och nu är den spårlöst försvunnen. Jag har verkligen letat överallt,men hittar den inte. Förhoppningsvis kommer den tillrätta snart annars vet jag inte vad vi gör :(
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0