Träning inför sömnlösa nätter ??

God morgon...
 
eller vad jag ska säga. Jag har haft en minst sagt mindre bra natt.
Jag somnade runt halv elva och sov riktigt gott fram till tre. Då vaknade jag för att gå på toaletten sedan kunde jag inte somna om.
Jag låg bara och tänkte på en massa saker,de mesta var trevliga,men det hindrade mig från att sova. Runt fem smög jag ner för att hämta datorn. Jag låg och kikade på den en halvtimme ungefär innan jag gjorde ett nytt försök att somna. Denna gången lyckades jag och fick sova lite över en timme innan gumsan vaknade och det var dags att ta morgon,vilket inte kändes alls bra :/
 
Usch,jag blir trött bara av att tänka på det :( Vi får se hur mycket jag orkar greja med idag. Troligtvis blir det inte mycket alls då jag,som ni nog förstår,är rätt sliten dels efter natten plus att gårdagen gick i ett - jag berättar mer sen =D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0