Mormor,farmor och svampplockning :)

God kväll :)
 
Gumsan och jag har spenderat dagen hemifrån. Först hälsade vi på mamma. Där bjöds det på både lunch och glass i strut :) Mamma och jag åkte för att handla lite. Under tiden umgicks gumsan med morbror Joakim och hans kompis =D
 
Vi åkte rack vägen ifrån mamma hem till Monica. Kent var där och hjälpte till att greja lite. Vi fick kvällsmat och fika innan vi åkte hemåt.
Påväg hem stannade vi för att plocka svamp,som Kent sett när han var ute och jagade med Stei tidigare idag. Vi fick ihop ½ ICA kasse på ungefär 30 minuter - inte illa ;)
 
Nu ska gumsan strax få sova medan mamma och pappa tittar på teve en stund innan även vi ska sova.
Jag hoppas att jag får sova lite länge i morgon ;P
 
God natt :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0