Lugn avslutning

God kväll :P
 
Gumsan och jag sitter i soffan och myser =) Den lilla versionen av oss tittar på Pippi och ser ut att somna vilken sekund,som helst. Hon har inte sovit något under dagen så hon är nog trött :) Hennes mamma känner sig i alla fall helt slut efter en dag varvad med nytta och nöje ;D  
 
I morgon har vi bytt tid på dagis. Maja ville hämta gumsan och sedan ta med henne för att äta pizza :P Eftersom Maja inte är i Väse förrän runt tre lämnar jag gumsan en timme senare,alltså klockan tio. Dessutom åker de med Monica hem så jag behöver inte hämta dem. Detta ger mig ytterligare några timmar med egentid. Jag ska spendera några av dem timmarna med att måla över kvistar i nya huset. Målaren kommer nämligen vilken dag som helst nu så det behöver göras. Morgondagen passar ju väldigt bra då jag kan hålla på lite längre =P
 
Ha en trevlig kväll - god natt,god natt :D
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0