Lite måsten

God morgon,god morgon =)
 
I natt har jag äntligen fått min efterlängtade skönhetssömn ;D Jag har sovit,som en liten prinsessa ;P
Gumsan verkade också ha sovit gott. Jag vaknade strax innan halv åtta,då klockan ringer,av att gumsan ropade. Det var nog skönt för henne med att få lite sovmorgon =D
 
Nu är gumsan på dagis och jag har satt igång dagens första maskin med tvätt. Tänkte tvätta de två maskinerna med barnkläder,som är kvar,så det är klart.
Jag ska packa inför helgen eftersom gumsan och jag åker till Kristinehamn i morgon. Jag ska träffa Mickan - det var längesen nu så det ska bli skoj =P Sedan sover vi över hos mamma och på fredag är det dags att åka över till Norge :)
 
Jag har lite svamp kvar att rensa samt disk och sånt,som kan vara skönt att ha gjort så jag slipper det när jag kommer hem,vilket inte blir förrän efter lunch på måndag. Eftersom vi nog kommer komma hem rätt sent på söndag sover gumsan och jag över hos mamma då med. På måndag ska vi till BVC på 2 ½ års kontroll och efter det kommer vi hem :)
 
Jag kommer inte att blogga något under de dagar jag är borta,men jag ska tidsinställa några inlägg så ni inte behöver sakna mig alltför mycket ;D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0