Konstigt ????

Hejsan :)
 
Nu är det rent och snyggt i vardagsrummet - får se hur länge det håller i sig ;D Jag har även dammsugit i hallen,köket och halva trappan (det jag nådde från hallen ;P). Jag tycker jag gör det jämt,men ändå är det alltid skitigt. Hur går det till?
 
När pappa kom hem fixade han gumsans elvisp så den fungerar tills vi köpt rätt batterier. Gumsan tyckte det var jättekul att sitta och vispa "pannkaka" =D
 

Gumsan,som inte sovit något sedan halv sju i morse,måste ha varit väldigt trött för hon somnade precis lutandes mot mig i soffan :) Egenligen är det alldeles för sent för vila nu,men eftersom det är helg gör det inget om hon somnar senare i kväll så hon får sova en stund =P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0