Inte mycket gjort...

Hej hej =)
 
Snart är det dags att hämta hem gumsan från dagis. Jag har inte gjort särskilt mycket nytta och har lite dåligt samvete,men jag måste få ta det lugnt ibland också. Jag har i alla fall tvättat arbetskläder åt min älskling,slagit in julklapparna åt min andra lilla älskling samt målat naglarna. Det sistnämnda gör jag inte särskilt ofta (förutom med genomskinligt lack),men ibland är det kul att piffa till sig lite ;D
 
Just nu halvligger jag i soffan med datorn i knät och en liten godisskål och ett glas juice inom räckhåll - mums ;P Jag ska ta en liten sväng bort till brevlådan med Stei innan jag sticker iväg.
 
Ha det så gott så hörs vi senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0