Gratis är gott :)

Jag,eller snarare,vi har fått lite bebiskläder samt en skötväska av Ulrika,som hon hade kvar efter Tim och Calle.  Det mesta var inte ens använt eftersom båda pojkarna var för stora för att kunna använda dem. Det var så sött alltihopa och något av plaggen får nog t o m följa med till BB :P
Skötväskan passade perfekt då vi behövde en ny eftersom den gamla är lite trasig. Tack så mycket =D
 
Min kära mamma har lyckats flirta till sig ett bärsele,som vi också kommer få :) Jag säger,som min gymnasielärare sa: - Gratis är gott!
Dessutom har hon ev. hittat en vagn åt oss. De,som har vagnen hade lite andra grejor också,som vi nog kommer ta en titt på för att se om de möjligtvis har något annat vi behöver =) Dessa saker kommer vi betala för,men det blir ju billigare än att köpa allt nytt. Så länge sakerna är fräscha så bryr jag mig inte om att de är begagnade =)
Det är ju faktiskt bättre för miljön att återanvända och inte bara köpa nytt - heller hur ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0