Första söndagen i September

God morgon :P
 
Eller jag kanske ska säga god förmiddag? Gumsan och jag har nämligen varit uppe i 3 timmar redan :/ Den lilla versionen av oss vaknade strax efter sex och ville leka med sina nya leksaker. Det var,som ni säkert förstår,inte riktigt vad jag hade lust med ;D Gumsan fick ta med sakerna in till pappas säng (han sover ju ändå på soffan). Medan hon varvade mellan vila och lek låg jag bredvid och snosade vidare ett tag :)
 
Vi har nyss ätit frukost så nu kollar gumsan på Musse,jag sitter i fåtöljen med datorn i knät och Kent ligger och snarkar i soffan ;D Han var vaken ett par minuter,men somnade om igen. Han kan behöva det då det ev. blir jobb idag för hans del :P
 
Precis,som igår har vi inga planer för dagen. Vi får se vad vi hittar på. Det beror lite på om Kent får jobba eller inte.
 
Innan vi gör något annat får det nog bli ett par timmar vila så vi (jag och magen) orkar med dagen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0