För säkerhetens skull =)

God morgon :D
 
Idag håller gumsan och jag oss inomhus - utan tvekan. Det regnar och blåser,som bara den. Det låter,som att huset ska blåsa bort ;)
 
Jag har lite att greja med efter några lugna dagar så jag lär inte gå sysslolös ;P Min älskade lilla Patricia brukar vilja hjälpa till när jag gör något så jag kanske får en hjälpande hand =)
 

Vi vaknade tidigt idag,halv sju,men ännu har vi inte hunnit med att göra någon nytta. Vi har ju hela helgen på oss så vi tar en sak i taget ;D
 
När gumsan vaknade stod hon vid grinden och ropade på mig. Efter att jag ropat tillbaka några gånger frågade hon om pappa jobbade. Eftersom vi vaknade tidigt sa jag att han nog låg nere och sov. Då ropade hon på honom: -"Pappa? Äru nere?" Haha - hon är för gullig <3
Han var kvar hemma så vi hann med lite mys innan han smet iväg till jobbet :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0