Del 1 av helgen :)

Hejsan =D
 
Jag tänkte sammanfatta de närmaste dagarna lite så ni vet vad vi haft för oss ;)
 
I torsdags eftermiddag träffade jag Mickan. Det var kul att se henne och vi pratade om allt möjligt - det kan vara skönt att göra det ibland :P 
Gumsan var med mormor under tiden och fick följa med för att handla. Hon fick en tjuga av mig att köpa något gott inför helgen för - det blev en Tom & Jerry påse :) Hon fick dessutom en pysseltidning med Hello Kitty,som innhöll bl a ett jättefint armband och en Hello Kitty figur av mormor,så hon blev lite bortskämd :P
Eftersom jag och Mickan åt på stan köpte mamma mat åt henne och gumsan på statoil. Dessutom hade hon fått glass tidigare - mormor skämde bort henne rejält :) Gumsan hade varit på toppenhumör hela tiden,men det ändrades när jag kom :( Hon är inne i en "trotsa-mamma-så-mycket-som-möjligt-period" och pendlar mellan att vara supergo och superarg!
 
I fredags hann vi med en promenad ner till stan för att köpa med snus till Remi. De stod på torget och sålde billiga blommor så nu har jag 2 nya orkidéer :)
Efter att ha fått i oss lite lunch packade vi in oss i bilen för att påbörja resan mot Norge. När vi kom till Väse kom jag på att jag glömt min jacka med plånboken hemma hos mamma - det var alltså bara att vända :/ Efter den svängen tillbaka körde vi på enda fram till Töcksfors. Där stannade vi för toalettbesök samt inköp av lite "färdkost" i form av godis inne på köpcentrumet. Jag köpte massa godis hem :)
 
Vi var framme hos Johanna och Remi runt fem. Under eftermiddagen/kvällen hann vi med en hel del tjat och mys innan det var sovdags :D
 
Lördag och söndag berättar jag om senare så inlägget inte blir så långt. Då visar jag även lite bilder,som togs under söndagen då jag förengångsskull kom ihåg att ta med kameran ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0