Barnmorskan - gumsan ska med =)

God morgon på er :D
 
Idag tog gumsan och jag sovmorgon till åtta = HÄRLIGT :)
Efter att ha släppt ut vovsingarna en sväng fick det bli frukost. Nu tittar gumsan på Babar.
 
Idag är det typiskt höstväder med regn och blåst. Vi håller oss inne och myser samt grejar. Jag ska tvätta lite tänkte jag.
 
Jag ska till barnmorskan i eftermiddag. Eftersom gumsan är ledig ifrån dagis får hon följa med. Det blir första gången så det blir kul att se hur det går. Hon brukar dock vara ganska blyg och lugn när hon träffar nya människor så förhoppningsvis går det bra =)
Jag ska ta prover innan och är lite nervös för hur gumsan kommer reagera på det. Hon gillar ju inte direkt att ta sprutor själv och nu ska hon se när de sticker mamma :( Jag hoppas det går bra i alla fall.
 
Vi skulle egentligen ha hälsat på Katrin och barnen på förmiddagen,men de har fått magsjukan så det blir det inget med :/ Usch,jag hoppas de kryar på sig snabbt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0