Massa snack om ingenting ;D

God morgon :P
 
Det märks att det börjar närma sig vintern. För andra morgonen i rad har det varit minusgrader. Jag har t o m fått skrapa bilen. Det känns lite tidigt,men det är väl för att vi inte direkt hade någon sommar :/
 
Idag blev gumsan ledsen på dagis. Inte för att jag skulle lämna henne utan för att en av tjejerna tog en bok ifrån Patricia och sprang och gömde den. Åh,hon blev såå ledsen :( Det gick som tur var över när hon fått tillbaka boken =)
 
Igår fick vi leka pizzabud åt Kent och Niklas. Vi var ute och gungade m.m när Kent ringde och frågade om vi kunde åka och köpa det. Eftersom vi är sååå snälla sa vi ja :P Naturligtvis köpte vi med en pizza till oss också ;D
Det blev mycket kvar så både Kent och jag har matlåda idag - PERFEKT!
Idag ska jag passa på att vila (som vanligt) när gumsan är på dagis. Nästa vecka blir det nog inget dagis alls eftersom Kent ska vara i Hagfors för att jaga,vilket innebär att vi inte kommer ha någon bil. Jag ska till barnmorskan på onsdag så jag får försöka låna en bil då. Förhoppningsvis blir det inga problem.
 
Förutom att vi var ute och busade samt levererade pizza fick gumsan prova massa kläder =) Jag tog ju fram kläder i storlek 98 för någon vecka sedan. Tyvärr var en del av dem redan för små :/ Mycket av kläderna är begagnade och troligtvis har de blivit tvättade en hel del så det beror nog på det.
Eftersom jag inte ville riskera att även storlek 104 skulle vara litet när vi väl tog fram dem gjorde jag alltså det igår. Det,som gumsan provade passade faktiskt riktigt bra,även fast byxorna var lite långa ;D
Nu har vi gått ifrån att ha massa kläder i större storlekar till att inte ha några. Förhoppningsvis kan gumsan ha kläderna ett bra tag ;)
Vi får börja köpa på oss kläder redan nu så det inte blir så dyrt på en gång. Jag tycker det är så mysigt att köpa kläder till barna så det lär nog inte bli några problem ;P Dessutom har hon många andra,som gärna skämmer bort henne med lite nytt ibland så jag skulle tro att gumsan inte behöver gå byxlös i fortsättningen heller ;D
 
Nu ska jag sluta tjata och istället läsa lite bloggar m.m innan jag slänger mig i soffan =)
Hoppas ni får en bra dag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0