HJÄLP!!!!!

Hjälp! Jag satt precis och skulle skriva ett inlägg när jag hörde en sax vid mitt öra - gumsan klippte av mitt hår! Hon satt och kollade i en första hjälpen väska. Däri hittade hon en plåstersax (eller vad de kallas för),som hon alltså använde till att klippa mitt hår. Jag vet inte hur mycket hon lyckades få med för det lossnar bara mer och mer :/
Jag har försökt kolla i spegeln och vad jag kan se syns det inget,men med tanke på hur mycket hår det kom lär det i alla fall synas litegrand.
 
Där fick jag för att jag vände bort blicken ifrån Patricia i cirka 2 sekunder!
 
Herregud! Tack och lov att det går att ha mössa på sig för att dölja det!
 
Vad ska jag ta mig till? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0