Helgen :)

God morgon :)
 
Gumsan och jag har haft en mysig morgon här hemma. Vi vaknade runt halv åtta. Då blev det mys i sängen med några böcker samt sång innan vi smög ner för att äta frukost =D
 
Kent,som tydligen jobbat hela natten,kom precis hem.
 
Vi hade en trevlig fredagkväll med mamma och Joakim :) Vi åt god mat och godis samt spelade kort och yatzy. Det var kul att få umgås lite med min lillebror förengångsskull ;P
 
Igår tog vi en sväng på stan för att kika lite innan vi åkte till mormor =) Där bjöds det på fika x 2,lunch,godis,promenad,yatzy och massa bus :D
Vi åkte därifrån strax innan sex. Då lämnade vi mamma hemma hos sig innan vi åkte hem till oss.
När Kent slutade jobbet runt halv nio gick vi över för att kolla på det andra huset. Det hade hänt en hel del sedan jag var där sist. Hallen nere,trappan och tvättstugan är tapetserade med vävtapet samt målade - det blev riktigt bra :) Hallen uppe är nästan helt klar och alla tak,lister,dörrar m.m är färdig målade. Det kommer bli så himla snyggt när allt är klart =D
 
Nu ska jag mysa lite med familjen - ha det gott :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0