Grattis Pappa <3

Hej på er :)
 
Gumsan och jag har precis kommit hem efter att ha haft några lugna och mysiga timmar i Karlstad =D Gumsan sov ungefär 20 minuter i bilen,vilket gjorde susen då hon var på riktigt bra humör :P
 
Vi började med ett besök på Barnens hus. Eller snarare jag. Gumsan sov fortfarande när vi kom dit så hon fick sitta kvar i bilen de få minutrarna jag var inne. Det var inga problem att lämna tillbaka insatsen - skönt!
 
När jag var klar där åkte jag över till Willys där det fick bli lite handling. Vi fick ta en liten toapaus,men annars gick det smidigt och bra :D
 
Efteråt tog vi en varsin glass i cafét - lite mor och dottermys =) Sedan åkte vi hemåt.
Påvägen bestämde jag mig för att stanna på Rasta för att köpa något litet till Kent. Han har nämligen redan fått sina presenter,men jag ville gärna ge honom något på själva dagen också :D
 
Nu har vi varit hemma en liten stund. Medan jag packade upp varorna ritade gumsan en fin teckning till pappa :)
Vi ska snart gå in i duschen och göra oss iordning för "kalaset" så vi är klara när Kent kommer. Det går ju lite fortare för honom att göra sig klar ;P
Sedan måste vi slå in presenterna också =D
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag - vi hörs igen i morgon :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0