Fatemeh <3

 
För ungefär två veckor sedan gifte sig min kompis Fatemeh med en engelskman. Detta innebär att hon också har flyttat till London. Jag är jätteglad för henne skull,men kan inte låta bli att bli ledsen när jag tänker på det :/ Hon har bott i London förut,men då visste jag att hon skulle komma hem tillslut. Det är mycket svårare den här gången då jag vet att hon troligtvis kommer bo där hela livet :(
Som tur är har hon sin familj och vännerna kvar här så jag vet att jag kommer få träffa henne ändå när hon kommer hit för att hälsa på. Trots det är det otroligt jobbigt :/
 
Fram tills häromdan,då hon skickade ett sms där hon förklarade att hon inte skulle ha kvar samma nummer nu när hon flyttat,kändes det rätt okej ändå. Men efter det har det bara blivit jobbigare :( Jag grät,som en liten bebis hela den dagen för det kändes så himla jobbigt. Det kändes,som att vi sa hejdå...
 
Fatemeh och hennes man är ute och reser och visar bilder på facebook. De ser så fina och lyckliga ut och naturligtvis är jag superglad för hennes skull =) Det är klart att jag vill att hon ska vara lycklig <3
 
Jag har såna blandade känslor. Hon har varit en så otroligt underbar vän och trots att jag inte vill att det ska bli så så vet jag att det inte kommer vara samma sak längre :(
Jag kommer att sakna henne jättemycket,men så länge jag vet att hon har det bra kan jag i alla fall stå ut med saknaden =)
 
Om du läser det här Fatemeh vill jag att du ska veta att du alltid kommer betydda otroligt mycket för mig och att jag alltid finns här för dig - jag älskar dig gumman <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0