Familjen är borta igen...

God kväll :P
 
Min lilla familj är iväg till Ingegärd och Bosse idag med så jag är återigen ensam. Efter att ha sovit ungefär en halvtimme,tagit ut hundarna en sväng samt ätit kvällsmat känner jag att det vore trevligt om de kom hem snart så vi hinner mysa lite innan sovdags =)
 
 
Igår kväll kom de hem strax efter åtta. Gumsan kom och mös hos mig i soffan tills hon somnade :P Kent däremot fick ge sig iväg på ett eftersök dvs de letade efter ett skadeskjutet djur. Han tog med sig Qvittra,som tydligen var jätteduktig,men tyvärr hittade de aldrig djuret :/
När han kom hem tog det inte lång stund innan jag smög upp till sängen för att sova.
 
Idag hoppas jag att jag hinner träffa honom lite också =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0