Bus,städning,regnpromenad

God kväll :)
 
Gumsan har lekt för fullt medan jag har städat. Det var längesen det var så rent i köket ;D
Strax innan fem tröttnade gumsan och ville att vi skulle läsa och sjunga så det gjorde vi. Vi hann även med att busa,prata med pappan i telefon samt klippa naglarna på damen innan det var dags att äta kvällsmat.
Gumsan är redan supertrött. Jag hade egentligen tänkt att hon skulle få bada,men det ville hon inte så vi tar det i morgon istället :)
 
 
Medan gumsan gosade ner sig i soffan gick jag en sväng med hundarna ute i regnet. Nu är det kvällsmys,som gäller innan det är dags för gumsan att sova =P Det ser ut,som hon skulle kunna somna vilken sekund,som helst,men jag tror ändå att hon kommer hålla sig vaken till åtta,som hon brukar :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0