På hemmaplan :D

God morgon :)
 
Jag och barnen är tillbaka på hemmaplan =D Vi åkte hem igår eftermiddag.
När Kent,som varit i Hagfors och jagat med en kompis,kom hem tog vi en sväng till Ingegerd och Bosse. De åker på semester idag - eller förhoppningsvis i alla fall. De har lite sjukdomsbeskymmer,som vi hoppas kan ordnas så de kommer iväg :P
 
Monica,Maja och Mats,hans tjej Anna och hennes dotter Emilia är till Thailand så nu är det lugnt ett tag ;) Mats och de kommer hem om två veckor,medan Monica och Maja stannar i hela 4 veckor. De åkte i torsdags så de kommer hem strax innan jul.
 
Idag ska vi greja här hemma. Jag ska få lite ordning på saker och ting tänkte jag ;D Jag har redan startat dagens första maskin med tvätt - det lär bli några till.
 
Jag har passat på att börja plocka medan lillebror sover och tar bara en snabb paus nu för att säga "Hej" till er =)
Hoppas ni får en bra start på dagen och veckan - vi hörs senare :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0