Nej se det snöar det var väl roligt hurra!

Hejsan :)
 
Vet ni vad? Det snöar här just nu =D Tyvärr tror jag inte att det blir särskilt mycket eller att det kommer ligga kvar. Det är väl lika bra det eftersom vi inte satt på vinterdäckena än...
 
Jag och barnen tog ut hundarna en sväng innan vi gick bort till gården med matlåda till pappan. Patricia fick följa med pappa in i ladugården för att kolla på tjurarna och hönsen :D
När vi kom hem igen bäddade jag ner lillebror,som suttit i bärselet,i insatsen till barnvagnen. Jag passade på att städa lite i förrådet när vi ändå var ute. Patricia började med att gunga sedan lekte hon några minuter med hinken och spaden innan hon sprang in för att kissa. Jag tog med några säckar pellets in samt en plastlåda med gardiner,som jag nu har slängt ner i en säck tillsammans med de gardiner jag hade inne redan. Säcken ska jag ta med hem till mamma och ställa i hennes förråd.
 
Jag har även plockat rätt i en garderob,som står i vardagsrummet.
Nu tänkte jag betala räkningar samt kika runt lite på datorn innan lillebror vaknar :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0