Några skratt :)

Hej :)
 
Våran tjej säger alltid roliga saker och får oss ofta att skratta,men ibland funderar jag verkligen på vart hon får allt ifrån ;D
 
Igår när vi skulle göra oss iordning för dagis tog hon sig på magen och rumpan och sa:
- Din mage är stor.
- Tack du gumman,sa jag medan jag försökte hålla mig för skratt.
- Min rumpa är liten. Det är din med.
- Tack,vad du är snäll gumman.
Sedan gick hon fram och kollade på min rumpa och utbrast:
- Den är ju visst stor!
Ja,vad säger man? Hade någon annan sagt det hade jag kanske inte blivit lika glad,men jag kunde inte låta bli att le =)
 
 
Även idag fick hon mig att skratta när hon försökte bli av med mig på dagis.
- Mamma,är vi på min skola?
- Ja,det är vi.
- Du får inte vara med på min skola.
- Jag ska inte det,men jag måste ju följa med dig in för att säga hejdå.
- Mmm. Men du får inte vara med på min skola.
 
Haha - hon är så himla go <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0