Myser hemma <3

God morgon :D
 
Efter att ha ätit frukost stack Kent iväg till Ingegerd och Bosse för att hjälpa dem att fälla ett träd. Jag och barnen stannade hemma eftersom jag kände att vi nog mest varit i vägen annars. Vi ska mysa och greja lite =) Jag har startat dagens första tvättmaskin. Jag fattar inte hur det alltid kan bli så mycket tvätt ??
 
Just nu myser vi i soffan :D
Lillebror har somnat så jag ska passa på att smyga upp och vika lite tvätt innan han vaknar igen. Han är väldigt beroende av närhet än så länge och låter mig inte göra särskilt mycket annat än gosa när han är vaken så jag får passa på att greja medan han sover :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0