Lite annorlunda :)

Hej hej :)
 
Vi ändrade våra planer idag. Mormor ringde och ville bjuda på ugnsbakad falukorv med hemmagjort mos,som är en av Kents favvorätter,så vi åkte dit istället ;D Förutom lunch bjöds det på massa bus,mys och fika. Jag och mormor kollade igenom massa jotexkataloger för att jag skulle få välja ut gardiner till det nya köket :P
 
På hemvägen passade vi på att storhandla på Maxi. Patricia,som inte bryr sig ett dugg om att mamma och pappa inte är i närheten,sprang iväg flera gånger så jag fick gå och leta efter henne - busunge <3
 
Efter handlingen satt jag mig i bilen för att ge Sebastian lite mat medan Kent lastade in alla varor samt gick in för att byta några vinstlotter mot nya. Sedan blev det McDonalds innan vi åkte hemåt.
Patricia,som somnade i bilen,ville ligga på soffan när vi kom hem så hon ligger här bredvid med och snarkar samtidigt,som lillebror ligger med huvudet mot hennes rumpa och kollar på teve ;)
 
Jag ska slöa lite framför datorn innan det är dags att ta med mig lillen upp och förhoppningsvis få lite sömn =D
 
Natti natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0