Klara :)

Hejsan :)
 
Patricia tyckte det var kul att göra "kladdkaka",som hon envisades med att säga ;D Vi hann bara blanda ihop allting sedan fick vi ställa in det i kylskåpet ett tag eftersom lillebror var sur ;P
 
Efter lite mys med läsning och mat för Sebastians del somnade han en stund. Då passade jag och Patricia på att rulla chokladbollarna. De blev faktiskt riktigt goda :D
Sebastian vaknade medan vi höll på så vi fick skynda oss lite. Han somnade dock om efter att ha fått nappen och har sovit i sin säng ett tag. Jag och Patricia har hunnit äta lunch (rester från igår kväll). Dessutom har jag tagit ut hundarna en sväng. Nu tittar tjejen på teve.
Jag hör att lillskrutten däruppe har vaknat så nu får det blir lite mera mys <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0