Känslor...

Nu när Sebastian snart blir en månad tänker jag börja träna igen. Eller träna och träna. Jag ska börja med promenader för att få igång konditionen innan jag börjar med något annat.
 
Jag tänker inte göra samma misstag,som efter att Patricia föddes. Då tog det mer än ett år innan jag gjorde något åt vikten och jag mådde verkligen dåligt under den tiden :/ När jag tittar på bilder ifrån dopet vill jag bara gråta - det ser ut som att jag var höggravid igen :(
 
 
Nej,nu tänker jag ta tag i det direkt för att få bort de överflödiga kilona. Jag ser framemot att kunna använda kläder,som jag inte kunnat ha på flera år :D Vilken underbar känsla =)
Jag har faktiskt redan gått ner några kilo sedan jag kom hem plus att det naturligtvis försvann några vid förlossningen. Jag vet inte riktigt hur de andra kilona försvunnit då jag inte direkt tänkt särskilt mycket på vad jag ätit och så. De säger ju att man går ner i vikt av att amma och det kanske stämmer den här gången :P
 
 
Den här bilden,på mig och min syster,togs på min 20 årsfest. Vad vi inte visste då var att jag var gravid med Patricia <3
Med lite vilja (eller ganska mycket) kanske jag kommer att se ut såhär igen om ett tag =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0