Gud så nojig jag kan vara ;D

 
God kväll på er :D
 
Herregud,vad nojig jag kan vara ibland! Var nyss ute på promenad med hundarna. Tog ut dem en och en idag. Första svängen då jag hade Qvittra gick bra,men sedan gick jag åt andra hållet med Stei. Såg ögon i skogen och försökte lysa med lampan för att se vad det var,men det var för långt borta och jag vågade inte gå närmare.
Jag gick in och tog med mig Bessie och en annan,bättre lampa för att titta igen. Ögonen hade flyttat på sig,men var fortfarande för långt borta.
Eftersom det har gått lodjur i området,blev jag faktiskt lite rädd. Drog med Bessie hem och sa till Kent att jag trodde att lodjuret var tillbaka. Han stack ut för att kolla.
 
Jag skämdes "lite" när han kom in och talade om att det var en liten kattunge ;) Haha :P Tänkt vad rädslan kan spela en spratt ibland ;D
 
 
Jaja,jag hade FEL FEL FEL!


Kommentarer
Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Ja dom vet minsann vad dom vill dom små liven, haha.

Svar: Ja,det vet de allt ;D
mammatillpatricia

2012-11-20 @ 22:25:59
URL: http://hannaz.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0