En helg med systeryster =)

God morgon :)
 
Jag och familjen hade en myskväll bara vi igår. Vi åkte till pizzerian för att äta mat =D Påvägen hem stannade vi till hos Ingegerd och Bosse för att ta in posten samt mata fåglarna åt dem :P Sedan åkte vi hem och åt lite gott framför teven innan sovdags.
 
Idag vaknade Patricia vid halv fem :/ Efter att ha varit vakna en stund lyckades vi somna om och vaknade igen runt halv åtta.
Jag ska snart sätta igång med allt jag behöver göra. Vi ska sova hos mamma den här helgen också för att vi ska kunna umgås så mycket som möjligt med min syster,som kommer idag :)
Förutom att packa ska jag baka tårtbottnar till "babyshowertårtan". Sedan måste jag bära ur sommardäcken från bilen och in till förrådet innan jag kan lasta in barnvagnen m.m.
Dessutom ska jag slå in Johannas present =P
 
Det känns,som jag har mycket att göra,men det mesta går fort så jag behöver nog inte ha särskilt bråttom ;)
 
 Jag har tidsinställt några inlägg som kommer dyka upp då och då under helgen :)
Hoppas ni får en härlig helg - den första i december =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0