Ytterligare en mysig dag :D

God kväll :P

Gumsan och jag hade en trevlig eftermiddag med Mickan =D Efter att ha sprungit runt i några affärer och provat cirka 50 klänningar hittade jag en,som passade både min smak och plånboken. Medan jag stod i provrummena fick stackars Mickan ta hand om gumsan,som varit en riktigt busfia idag ;P

När jag hittat min klänning satt vi ute i solen och njöt en stund innan vi gick in på Orion för att äta lite. Eller jag och gumsan skulle äta (Mickan var inte hungrig) men gumsan,som tjatade om mat enda tills den kom åt knappt något alls. Hon skulle bara busa och busa ;) Tillslut fick hon gå och sätta sig i en leksaksbil,som stod en bit ifrån där vi satt. Hon blev helt överlycklig och satt och vinkade åt oss <3



Efter hennes biltur tog vi en promenad till Coop för att handla med dricka till Kent. Påvägen dit stannade jag till för att köpa en glass till gumsan.

När vi hade handlat gick vi till bilen och sa "Hejdå" för den här gången innan gumsan och jag åkte till Väse. Vi stannade till hos Kent för att lämna drickan innan vi åkte vidare hemåt. Där blev det en promenad med Stei följt av soffmys och en varsin smörgås =D

Jag lade gumsan i sängen för en stund sedan och det verkar,som att hon somnade :) Jag sitter och kollar på en film,som de visar på teve. Kent ringde förut och sa att han kommer hem vid tio - det ska bli kul att träffa honom en liten stund. Igår var han inte hemma förrän vid tolv :(

Natti natti :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0