Trevlig torsdag :)

Hejsan :)

Vi har haft en toppendag gumsan och jag :P

Den började för min del med jobb. Det kändes jättebra att vara på samma ställe där jag hade mitt vikariat,som jag även ska vara på i sommar :D Jag känner mig alltid så "hemma" och välkommen där =)

Efter jobbet blev det lunch och snicksnack hos mamma innan jag hämtade gumsan. Det var första gången på länge,som hon var vaken när jag kom. Hon ville INTE följa med mig hem! Hon grät och skulle inte ha på sig varken stövlar eller jacka först. När jag frågade om hon hade sovit något svarade hon "Sovit vagnen" och sedan var hon hur glad,som helst :)

Nu var det dags för oss att åka till Molkom. Vi stannade till vid Konsum för att köpa med fikabröd samt lite gott inför helgen innan vi åkte hem till Katrin =D Vi har haft en mysig eftermiddag/kväll. Våra "stora" tjejer var väldigt bråkiga ett tag,men det gick som tur var över efter ett tag.

Vi hann även träffa Martin,pappan i familjen :P Han fixade kvällsmat åt oss allihopa när han kom hem från jobbet - tack tack :)
Efter maten busade vi en stund till innan det var dags för gumsan och mig att åka hemåt.

När vi kom hem tog vi en sväng med Stei innan vi gjorde oss iordning för natten. Gumsan somnade,som en stock ;)



Nu ligger jag i sängen och kikar på datorn. Om ett tag blir det natten för mig med ;)
Jag har varit inne på facebook och "snott" några bilder från mamma bl a denna. Det fanns flera bilder jag inte sett innan så det var lite kul =)

Natti natti :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0