Städat lite

God förmiddag :)

I natt för första natten på 5 nätter,som gumsan vaknade och ville fortsätta sova hos mig. Efter att ha myst i hennes säng en stund fick hon följa med in till mig. Runt tre somnade vi om och gumsan sov gott fram till 8. Själv vaknade jag till flera gånger innan,men sov ändå rätt bra.

Efter frukosten stack gumsan och jag över till det andra huset för att städa lite. Skönt att ha det gjort för den här gången :P

Nu håller gumsan på och busar på sitt rum så jag passar på att sitta vid datorn några minuter. Senare idag ska vi följa med Kent,som skulle få sluta tidigare idag,till Karlstad för att greja lite =D Det bästa med det här vädret är att de inte kan hålla på på gärdena så det blir inte så sena dagar för älsklingen. Det är ju på både gott och ont eftersom det drar ut på tiden då de inte kan hålla på under såna här dagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0