Söndagen

Hejsan :D

Natten på jobbet var lugn. När jag slutade tog jag en promenad hem till mamma för att vila. Gumsan och mamma vaknade strax efter att jag hade kommit dit. Vi åt frukost innan jag slängde mig i soffan.
Mamma hjälpte gumsan att duscha sedan duschade hon själv. Efter det gjorde de sig iordning för att hälsa på en kompis till mamma :) Under tiden de var där passade jag på att komma i kapp med lite sömn.

När de kom hem igen var vi ute en stund innan vi åt lunch. Sedan plockade gumsan och jag rätt på våra grejor och åkte hemåt. Efter att ha varit ute en stund medan vi väntade på att pappa,som var borta vid gården,skulle komma hem.

Nu har mina älsklingar åkt iväg för att hämta gräsklipparen hos Monica. Dessutom skulle Kent hjälpa en av hennes grannar med att klippa innan de kommer hemåt och tar våran gräsmatta - det är verkligen inte en dag för tidigt ;)

Jag ska ta igen mig ett tag innan de kommer hem och busar igen ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0