Snart dags att sova =)

God kväll =P

När Pippi var slut smög gumsan och jag upp för att läsa och sjunga lite. Efter ett tag kom Kent hem,då "gömde" vi oss för honom - gumsan låg under täcket och skrattade för fullt ;)
Medan gumsan och pappa duschade började jag förberedda maten. Jag försökte mig på stuvade makaroner - för första gången blev det riktigt gott ;D Brukar alltid bli något fel annars,men denna gång var de perfekta!

Efter maten satte vi oss framför teven.
Jag hade ju bestämt mig för att hålla gumsan vaken lite längre idag för att se om hon somnar bättre då. Det blev sängdags runt åtta eftersom det kändes lagomt plus att hon var sååå trött. Hon somnade gott och förhoppningsvis sover hon hela natten :D

Nu ska jag fortsätta mysa med Kent ett tag innan det är dags för mig att smyga upp för att sova.

Natti natti =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0