Snälla lilla jag ;D

God morgon/förmiddag :)

Gumsan hade svårt att komma till ro och somna igår,men när hon väl gjort det sov hon gott hela natten sen - tog t o m sovmorgon till strax innan åtta ;D
Själv vaknade jag utav klockan vid 7.15. Jag hann ta ut vosingarna,ställa fram frukosten samt sitta vid datorn några minuter innan jag smög upp till gumsan. Som tur var låg hon vaken så jag slapp väcka henne. Efter att ha ätit frukost gjorde vi oss iordning och stack iväg till dagis. Jag pratade med en av fröknarna så vi bestämde att vi ska ha ett litet utvecklingssamtal i morgon :P Det ska bli kul att höra hur det går för gumsan - dessutom har jag en sak att berätta för dem. Ni kommer också få veta snart ;)

Påvägen hem från dagis blev jag stannad och frågad om jag kunde hjälpa en man att ge ström till hans bil,som inte ville starta och han skulle till BVC. Snäll,som jag är,försökte jag hjälpa honom,men tyvärr gick hans startkablar sönder efter några försök och vi har inga extra i bilen (fy på oss!) så vi fick ge upp. Det var synd att det inte gick,men han var väldigt tacksam för att jag försökte i alla fall :P

Nu ska jag lata mig en stund innan jag ska ta en sväng med dammsugaren och moppen inne hos vovsingarna samt fixa lunch,som jag sedan ska leverera till Kent och Axel,som är ute på gärdena och kör för fullt =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0