Släck solen ;D

God kväll,god kväll =)

Gumsan och jag har njutit av solen även idag. Vi får passa på,vem vet hur länge det håller i sig?

Efter att ha tagit en kort cykeltur (för gumsans del) till brevlådan åt vi mellanmål. Sedan plockade jag ner tvätten,som hängt sedan igår (glömde bort den då) och plockade ut massa saker ifrån bilen. Gumsan lekte med hinkar,spadar och allt möjligt medan jag iakttog henne - barn är alldeles för goa ;D Hon lade sig bl a i barnvagnen flera gånger och sa att hon skulle sova. Sedan ropade hon "Släck lampan" - fick förklara att det var solen som sken ;P Haha!



Runt halv sex gick vi in för att ta en dusch innan det var dags att fixa kvällsmat. Kent var hemma lagomt tills dess så det blev en mysig onsdagsmiddag med hela familjen :P

Nu ligger gumsan uppe i sängen och Kent har åkt iväg för att fixa en sak. Under tiden passar jag på att göra soffan varm ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0