Sjuk o sömnproblem

God morgon :)

Idag vaknade jag med huvudvärk :( Usch,den värsta sorten av alla eftersom den inte brukar ge med sig.

Gumsan ville inte somna igår. När jag försökte lägga henne skrek hon bara: - "Sova mammas säng!". Hon fick ligga hos mig i soffan ett tag tills Kent kom hem. Då tog han med henne upp. Jag hörde att hon gnällde lite,men sen blev det tyst så jag trodde att hon somnat i sin säng,men det visade sig att Kent lagt henne i hans säng. Där somnade hon gott och hon sov fram till halv sju. 

Jag tror att vi får försöka lägga henne lite senare i fortsättningen. För även om hon är trött brukar hon inte vilja sova för tidigt så vi får prova med det och se om det blir bättre. 

Nu ska jag ta och vila. Förhoppningsvis mår jag bättre sen,men det kan jag aldrig tro.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0