Nattning för två ;D

God morgon,god morgon :D

Ja ni,igår var jag sliten. När jag skulle lägga gumsan runt halv tio blev hon ledsen och ville inte ligga ensam i sin säng. Jag stannade kvar och höll henne sällskap - läste två korta böcker samt sjöng :P Strax efter tio vaknade jag till och insåg att jag somnat bredvid gumsan,som också sov,medan jag sjöng "Idas sommarvisa" ;) Jag låg kvar några minuter till tills jag hörde Kent komma hem då smög jag därifrån. Gumsan snosade vidare och har tagit sovmorgon idag - hon sover fortfarande =D



Jag sov gott fram till fem. Då vaknade jag och höll på att bli GALEN p ga alla mygg,som surrade omkring huvudet på mig! Hur kommer det sig att ett sånt litet djur kan föra så jädra mycket oväsen?
Efter att ha slagit ihjäl några stycken lyckades jag somna om och vaknade runt åtta. Däremellan vaknade jag till några gånger,men jag känner mig i alla fall utvilad :P
Jag har huvudvärk,men jag försöker tänka positivt och hoppas att den försvinner när jag fått i mig frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0