Myspys med Musse och pappas godis ;)

Hejsan :)

Gumsan och jag har bara tagit det lugnt idag - hittills i alla fall :P Tror inte att det blir så mcyket mer resten av dagen. Vi har varit till Niklas och Ulrika två gånger för att ta ut deras lilla vovsing,eftersom ingen är hemma där. Jag får se om det blir ytterligare en gång eller om Ulrika hinner hem innan dess :D

Nu tittar gumsan på Musse samtidigt som hon mumsar i sig pappas jordgubbssnören ;) Jag ska strax lägga mig ner i soffan och se om jag kan få gumsan att sova några minuter - hon ville inte sova när jag la henne förut.

Tack vare min sambo har jag fått ordning på popup fönstrena - det var inte särskilt komplicerat när jag väl fick veta hur man gjorde ;P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0