Måndag :)

God morgon =)

Efter en riktigt god nattsömn hörde jag en liten röst säga "Mamma" runt halv åtta - helt okej ;D Det var första natten på flera dagar,som hon sov hela natten i sin egen säng vilket gjorde att jag sov bättre - jag är alltså riktigt nöjd idag ;P

Vi har hunnit med att släppa ut vovsingarna,äta frukost,sätta igång en tvättmaskin och borsta bort trollen i munnen ;) Gumsan har dessutom fått på sig tigths och en klänning med Hello Katty (billigare kopia antar jag - köpt utomlands). Hon får vara vardagsfin idag :)
Själv sitter jag fortfarande i pyjamasen. Det är skönt att kunna gå och dra sig i den ett tag.

Just nu tittar gumsan på Pippi - ingen överraskning direkt va?

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på för skoj. Vi tar dagen,som den kommer =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0