Inte så pigga :(

God förmiddag =)

Den här lördagen har inte börjat bra - jag mår inte särskilt bra :( Det värsta är att gumsan inte heller är helt piggelin. Hon hostar och snorar.
Det får bli en lugn dag så vi förhoppningsvis känner oss bättre i kväll. Jag ska nämligen jobba i natt. Eftersom det är första arbetspasset på hela månaden tänker jag inte stanna hemma utan jag får bita ihop.
Jag skulle egentligen ha jobbat 16-21,men fick byta till nattpasset - inte mig emot då det blir fler timmar och mer OB ;)

Medan jag jobbar ska gumsan vara med mormor =D Hon ska följa med henne,en kompis och kompisens man ut för att äta pizza innan de ska kolla på massa bilar. Det är tydligen crousing. Gumsan kommer säkert gilla det :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0