Ingen vidare sömn.....

God morgon :D

Gumsan sov gott fram till fyra. Då vaknade hon och fick följa med in till min säng. Trots det tog det ungefär en timme innan hon sov ordentligt. Sedan tog hon morgon vid sju. Eftersom jag legat halvvaken enda sedan fem känner jag mig inte särskilt pigg :( På sätt och vis är det ganska skönt att det är tråkigt väder idag för då kan vi hålla oss inne och ta det lugnt med gott samvete =)

Jag hade egentligen tänkt åka och hälsa på någon idag,men det struntar vi nog i. Om jag känner mig piggare senare tänkte jag passa på att greja här hemma. Det är roligare att åka iväg om det är fint väder så vi väntar in solen igen :P

Jag har lyckats blockera alla popup fönster på datorn så jag kan inte lägga ut bilder. Är det någon som vet hur jag gör för att fixa det? Vore tacksam för hjälp :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0