Helg med mormor :D

Hej hej :D

Gumsan och jag åkte hem till mamma igår. Vi sov över och har varit hemma cirka en timme. Efter att ha myst lite i soffan blev det sängen för gumsan. Jag skulle gärna lägga mig och sova jag med,men jag tänkte försöka hålla mig vaken till Kent kommer hem.

Idag bestämde vi oss för att köpa med mat och sedan äta ute i skärgården. Det visade sig inte vara någon särskilt bra idé - det var svinkallt! Blåste,som bara den. Istället för att sitta och mysa fick vi slänga i oss maten och sedan hoppa in i bilen igen. Typiskt,men vi får göra ett nytt försök om ett tag och hoppas på bättre lycka då ;)

Eftersom gumsan somnade i bilen tog vi en biltur så hon skulle få sova ett tag. Vi åkte runt lite överallt och kollade på hus m.m. Vi såg bl a ett gult hus där de hade rosa utemöbler - det var inte särskilt snyggt ;P

Nej nu ska jag kika lite på datorn innan jag hämtar vovsingarna. Hoppas Kent kommer snart annars hinner jag nog somna ifrån honom i alla fall ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0