En trevlig eftermiddag :P

God kväll,god kväll :P

Gumsan och jag hade några trevliga timmar på dagis innan vi åkte hemåt runt fem. På dagis grillade vi korv,gick en liten tipspromenad,lyssnade på när barnen sjöng,kollade på en liten konstutställing samt lekte massor :D Tyvärr var vi inomhus för att kolla på alla fina teckningar när de drog igång med sången så gumsan fick aldrig vara med,men så kan det gå - de sjöng fint ändå ;)

När vi kom hem var både gumsan och jag helt genomsvettiga eftersom det är något fel på AC i bilen - behöver jag tala om att det blev j-ligt varmt? Jag hade tänkt hoppa in i duschen direkt,men gumsan ville vara ute ett tag. Vi plockade fram gungan,tog ner tvätten och gav vovsingarna mat innan vi smög in. Mats tittade förbi och fick äran att greja med gumsans gunga ;) Den behövde höjas och eftersom han kom precis när jag skulle göra det tog han över.



När vi gick in började vi med en dusch sedan åt vi en lätt räk- och pastasallad till kvällsmat innan vi parkerade oss i soffan. Gumsan vet inte riktigt vad hon vill - ena stunden ska hon se på Pippi och ena stunden inte. Hon börjar redan bli riktigt trött,men det dröjer nog ändå ett tag innan hon kommer till ro och somnar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0