Borta bra :D

God kväll :)

Det blev en heldag i Nybble för gumsan,mig och mamma idag :D Vi åkte dit lagom till lunch så vi fixade lite mat när vi kom dit. Sedan vart det full fart på gumsan. Hon har cyklat,klippt gräsmattan med sin egen gräsklippare,sparkat och kastat boll samt åkt husbil - det var såååå kul ;P Hon ville inte gå ur husbilen när vi varit inne och kollat i den,men det gjorde vi minnsann ändå. Efter massa bus och fika tog mormor och morfar med henne på en kort liten tur runt kvarteret - det ÄLSKADE hon :D



Som vanligt när vi hälsar på mormor och morfar har vi ätit och ätit. Vi fick kvällsmat precis innan vi åkte hemåt runt sex tiden.

Jag lyckades inte hålla gumsan,som var jättetrött,vaken i bilen så jag trodde att hon skulle vara vaken ett tag när vi kom hem,men hon var fortfarande lika sliten så hon sover gott i sin säng nu =) När vi kom in orkade hon knappt sitta upp i trappan medan jag tog av henne skorna. Hon var minst sagt trött. Det är inte särskilt konstigt med tanke på att hon inte suttit stilla många minuter på hela dagen.



Jag känner mig rätt sliten själv så vi får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Risken är rätt stor att jag somnar i soffan om jag lägger mig ner ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0