Veckoschema :)

Med tanke på att det är första gången på 12 dagar,som gumsan är på dagis,borde jag kanske ta tillfället i akt och greja lite hemma,men jag tror jag fortsätter vara lat idag med ;D Förutom att jag satt igång dagens tredje maskin med tvätt har det inte blivit många knop. Jag ska strax fixa lunch och tänkte passa på att diska lite medan äggen står på spisen,men mer avancerat än så blir det nog inte. Det är inte superstökigt,men visst skulle det egentligen behöva dammsugas - det får dock vänta någon dag till. Ingen lär ta det ifrån mig ;)

I morgon ska jag och gumsan skjutsa Monica,Maja och Axel till Karlstad flygplats. De ska åka utomlands i två veckor - jag är inte ett dugg avundsjuk ;P Eftersom jag inte riktigt vet hur lång tid det tar och sådär får gumsan följa med. Det blir alltså inget dagis i morgon. Jag måste komma ihåg att prata med dem om det när jag hämtar henne =D

Veckans höjdpunkt blir lördagkväll. Då ska jag och sambon iväg till Kalstad CCC för att kolla på "Pang på pensionatet". Vi fick biljetter dit i julklapp utav Niklas,Ulrika och barna. Det ska bli skönt att komma iväg bara vi två en stund :) Kanske hinner vi med att äta lite gott innan ;D

Jag måste tyvärr erkänna att vi inte hittar på särskilt mycket tillsammans - det MÅSTE bli ändring på det! Jag känner själv att vi fastnat lite i "vardagsträsket" och det känns inte bra. Vi skulle nog må bra av lite omväxling :) Dessutom är det ju väldigt trevligt att unna sig saker ibland - både som par och familj =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0