Våran lördag :)

God morgon :)

Runt tre tiden igår stack jag iväg för att hämta mamma,som ville komma och umgås lite. Gumsan ville följa med så det fick hon.
Efter att ha hämtat upp mamma hoppade vi in på maxi för att köpa godis innan vi åkte vidare hemåt.

Vi började med kaffe och bulle innan mamma fixade kvällsmat :D
Efter att ha ätit åkte vi hem till Monica för att spela kort. Vi hade en trevlig kväll där innan vi åkte hemåt runt tolv. Gumsan höll sig vaken hela tiden - utan gnäll dessutom,hon var på bra humör hela tiden =P När vi åkte hemåt somnade hon gott i bilen och vaknade knappt när mamma lade henne hemma.
Det blev sängen för oss vuxna också.

Idag vaknade gumsan halv åtta. När jag kom in till henne var mamma redan där. Medan mamma och gumsan gick ner och mös i soffan smög jag ut med vovsingarna. Sedan gjorde jag dem sällskap.
Nu ska vi strax fixa frukost :D

Ha en supermysig söndag :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0