Utelek =)

God kväll :D

Idag har gumsan och jag spenderat lite tid utomhus. Vi har cyklat,sparkat fotboll,städat bilen,bakat sandkaka samt gungat och ätit mellanmål i hammocken =) När Kent slutade gick vi för att möta honom. Så fort gumsan såg honom började hon ropa "Pappa" och sprang mot honom - gullunge <3 Innan hon började springa tittade hon på mig för att se om det var okej att hon gjorde det. När jag sa "Spring du" for hon iväg i 190 ;D Haha! Det såg så himla mysigt ut =P

 

Det här kortet tog jag i höstas :)

Runt fem gick vi in för att fixa kvällsmat. Efter det blev det massa bus innan gumsan ville sova. Sedan har jag och sambon slöat i soffan och duschat. Mats var här för att låna datorn en sväng.
Nu ligger Kent och snarkar på soffan ;) Jag ska snart gå ut och hämta vovsingarna innan jag smyger upp till sängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0