Avvakta

God morgon :D

Jag avslutade min torsdag med att kolla på "Sex and the city" filmen. Jag har aldrig sett serien (fy skäms!),men tyckte filmen verkade bra när jag såg reklamen.
Jag lyckades hålla mig vaken halva filmen ungefär. Efter det fick jag hämta gumsan,som var ledsen,så hon fick göra mig sällskap i soffan. När hon somnat tog det inte många minuter innan även jag gjorde det :)
Jag hoppas de visar filmen snart igen så jag får se resten!

Efter att ha legat och trängt med gumsan i min säng vaknade vi runt sju då Kent flög upp ur sängen eftersom Niklas ringde och han upptäckte att han försovit sig.

Vi började dagen med att ta tempen på gumsan. Eftersom hon fortfarande hade feber har jag ringt både 1177 och vårdcentralen. Sjukvårdsrådgivningen tyckte att jag skulle ringa för att få en tid på vårdcentralen,men de i sin tur tyckte att vi skulle avvakta lite till. De hade fått in många barn,som haft feber så hon trodde inte att det var någon fara. Det är något,som går nu tydligen.

Nu har gumsan fått frukost medan jag pratat med min kära systeryster. Får se om hon får tid att träffa oss något idag annars blir det i morgon.
Jag ska ta och äta frukost innan mitt blodsocker hamnar på noll ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0