Sjuk :(

Jag tittar bara in lite snabbt för att förklara min frånvaro - jag mår sååå dåligt att jag inte orkar göra någonting. Känner mig helt lelös. Det vore skönt att gräva ner mig några dagar och vakna pigg igen.
Tack vet jag "Pippi Långstrump" ;) Hon håller gumsan lugn så jag får vila.

Det värsta är att gumsans födelsedagskalas,som egentligen skulle vara i morgon,nog kommer att bli inställd. Förhoppningsvis kan vi fira nästan helg istället - vore så himla tråkigt att inte få fira henne ordentligt :(

Dessutom skulle jag ju till Malin på mammakväll idag,men det går inte heller :/

USCH,FY OCH BLÄ!!!!!

Vi hörs igen när jag blivit piggare.



Kommentarer
Mohn i skon

Gud va tråkigt :( du får krya på dig!



Kram

2012-03-09 @ 14:03:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0